Peittoprojekti

Oupsin kesken teimme jälleen yhden peiton. Tai siis minun vaatimaton panokseni oli palan pistely, Ritvahan varsinaisen peiton kokosi. Kokonaisuudesta näette kuvia saajan, Marjan blogista, tästä postauksesta.

Chat du Matin: Calins

Isa Vautierin kirjasta Les Samplers en rouge et blanc

koko 120*70 pistoa

21.1-27.2.12

Kangas Belfast 32ct linen

väri Raw linen

Vitsit että mä tykkään pistellä tämän tyyppisiä, paljon pieniä ”kokonaisuuksia” sisältäviä malleja.

3 kommenttia artikkeliin ”Peittoprojekti

  1. Kaunis pistely ja samaa mieltä olen kanssasi, että tämäntyyppisiä malleja on kiva pistellä.
    Ihanalle kankaalle olet pistellyt tuon Tralalaan ruusumallin. Minulla on samainen malli parasta aikaa työn alla ja arvaatkos mitä; olen päättänyt myös jättää sen piparireunan pois. Mallin mukainen lankasuositus ei ollut mieluinen ja koska noissa Tralalaan malleissa on melkein vakiona piparireuna (joita minulla on keskeneräisenä useampi) niin vaihteeksi tuntui hyvältä jättää se pois juuri tästä ruusumallista.

  2. Tuo on niin nätti malli, tein sen joskus johonkin vaihtoon ja viimeistelin pinkeepiksi. Tarttis pistellä itsellekin joku päivä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s