Lahjatulvaa

Täytin vuosia joku aika sitten ja olin aivan totaalisen unohtanut että osallistuin Oupsin synttärivaihtoon. Oma parini oli Ritva, jota lahjoin jo keväällä, joten sinänsä unohdus on ymmärettävää.

Minna oli arvottu lahjomaan minua ja hän osui kyllä niin nappiin mitä tulee mieltymyksiini. 🙂 Katsokaa ja ihailkaa (ja koittakaa saada selvää minun hiukan liiankin daideellisista kuvista.)

017 (2) 019 (2) 021 (2)

 

Olen monesti ihaillut noita malleja kirjassa (muistaakseni joku niistä Vautierin kirjoista) mutta kuten niin monien projektien kohdalla, en ole vain saanut aikaiseksi tehtyä niitä. Pidän niiden pitsimäisestä koristeellisuudesta. Meillä oli vaihdon teemana liuta sanoja, joista tämän lahjan kohdalla toteutuivat sampleri, sakset, ruskea, pitsi ja tummansininen.

Minä en juurikaan pidä mistään tingeltangelitilpehööristä ja muutenkin minulla on aika vähän esillä mitään ristipistoihin liittyvää, jolla ei olisi myös jotain funktiota.  Nämä ovat niin kauniin tyylikkäät että nyt oikeasti harkitsen jonkun kauniin puurasian tms. asettamista olohuoneeseen näiden alustaksi.  Käyttöönkin varmasti tulevat. 🙂 Kiitos sinulle Minna vielä kerran aivan tuhannesti !!

Myös Sari muisti minua yllärilahjalla, joka sai hymyn huulille superraskaan päivän jälkeen (ajoimme Oulu-Vaasa-Oulu samana päivänä ja istuin palavereissa Vaasassa 6 tuntia).

023 (2)

Lahjapussi oli jo kertakaikkisen kaunis, ristipistoaiheinen ja niin sarimainen ruusukassi. Sisällä oli huikean pehmeä Rowanin Fine Art -sukkalanka, jota en ole vielä testannutkaan ja mukana vielä osuva kortti. 😀 Meillä molemmilla kun on hämärä tanhumenneisyys. 😀 😀

7 kommenttia artikkeliin ”Lahjatulvaa

  1. Nuo pistellyt ompelutarvikkeet on ihan uskomattoman suloisia. Ja ihanan siniset sävyt, myös lankavyyhdissä!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s